• RSS

Jul 16, 2011

alhamdulillah,terima kaseh ya Allah.



assalamualaikum wbt..

mak ai.latest update bulan 12 tahun lepas?! latest la sangat.. hikhik.bersawang amat blog nih.. haih.. alhamdulillah, syukur kerana ade lagi peluang dan ruang untuk mencoret. hmm,pejam celik pejam celik da masuk bulan 7..da pertengahan bulan dah pun..insyAllah lagi 2 minggu kite akan menyambut Ramadhan.. dan malam ni malam nisfu sya'ban! alhamdulillah.. mari kita manfaati malam ini! (kelebihan)

semalam result tawaran universiti keluar.. alhamdulillah,, bersyukur sangat sebab dapat tawaran ke Universiti Teknologi Malaysia dalam jurusan sarjana muda ukur bahan.. mase mula mula tengok result ni agak terkejut sebenarnye sebab di luar jangkaan saya walaupun saya sendiri yang gatal-gatal p mohon..hehe. rase macam jauh menyimpang dengan aliran yang saya amik mase form 6 dulu. sebelum isi borang permohonan saya pergi jom masuk u dan sempatlah mendengar butir bicara abang kat booth utm tentang course alam bina.. dia cakap senang dapat kerja.. so,saya kononnye nak la mencuba nasib..letak ukur bahan kat pilihan ke 6 x silap saya.. (senang cerite saya terpengaruh la..)huhu. last last dapat.. alhamdulillah,syukur.. pada mulenye agak sedikit terkilan sebab x dapat course pendidikan.. tapi saya cume fikir hanye Allah tahu ape yang terbaik untuk kite..ade hikmah disebalik semua ni.. :)

tahniah kepada rakan rakan yang berjaye mendapatkan tempat di Ipta setelah setahun setengah berhempas pulas untuk dapatkan seperti ni.. :) semoge kite diberikan kekuatan untuk meneruskan fasa baru dalam hidup :)

Ya Allah,Ya Rahman,Ya Rahim..

Tetapkanlah kami di jalanMu
dan janganlah Kau pesongkannya

walau dimana pun kami berada

Agar kami istiqamah menjejaki keredhaanMu
teguh menjalankan perintahMu,tunduk pada ketentuanMu.
Jadikanlah diri ini orang yang selalu menjauhi laranganMu.

agar tiada sia-sia perjalanan kami ini..


Amin.




cakapcakap::saya pelik betul dengan rumah kat atas rumah saya ni.. selalu dengar bunyi seretan perabot, guli berterabur pon pernah.. tiga empat kali sehari.. tapi ummi cakap ade orang duduk.. hmmm.. serramm nih!


0 soul food: