• RSS

Dec 20, 2009

terima kasih=)


assalamualaikum blogku,,
alhamdulillah,,
hari ni,20 disember,genaplah umur ana 18,,
huhu.gembire rsenye..
even rmi mmber2 ana da nk jejak 19 da pon,p ana tetap bersyukur sbb ALLAH temukan ana dgn hari ni lg skali..
terime kaseh ya ALLAh sbb Kau beri lg peluang kpdaku utk teruskan perjlnn hidup di atas bumi yg Kau pinjamkan kpda hamba-hambaMu yg kerdil ini..
segala rse syukur ak pnjtkn kehadratMu..
x trkate rseny,,
gembire sbb da cecah 18 tahun,
dan sedih sbb smkin byk thun yg kte lalui,tanpe kte sedari smkin dkt kte dgn perkara yg berlawanan dgn hidup iaitu mati..
astaghfirullahalazim..
ampunila dose hambaMu ini,yg selalu lalai akan perintahMu,yg selalu melakukan dose dgn sedar dan tidak sedar dan mcm2 lg..
da 18 thun hidup,mcm2 dilalui.
usia memtgkn kte dlm melakukan sgle hal..
alhamdulillah..
umi n abah,terime kseh sebab tnpe umi n abah,kak long xkn lahir dan xkn besar cm skg..
ya ALLAH,terme kseh krne Kau mnjadikn mereka sebagai ibubapa yg melahirkan ana..
adik dan abangah,trime kseh juge ye sbb jd pekongsi masalah dan kwn bergaduh.hehehe.
kwn2 ana dari tadika smpila skola skg,trime kseh coz jd kawn2 ana.sekali kte kawan,selameny kite kwn.hik3.
terime kseh kpde mereka2 yg terlibat dalam hidup ni..
terime kseh byk2.
smoge kte smue dipnjgkn umur,dimurahkn rzeki dan sentise dibawah rahmat dan redhaNYA..insyALLAH..

p/s:doakan ana dan rkn2 dlm mghadapi exam next year.=)

9 soul food:

iqbalsyarie said...

wah!da 18 da...dulu umur 18 dikaitkan dengan boleh merokok,boleh tengok cerita lucah,boleh masuk kelab,boleh masuk kedai game,boleh masuk karaoke dll.Tapi sbnrnya,apa yg haram tetap haram..18 ke 19 ke 25 ke..sama je..takde jaminan mati lambat..kan?

btw,selamat hari lahir buat saudari.Moga2 Allah berkati umur saudari dan moga2 kecintaan kpd islam bertambah...aminn..

~nazierah~ said...

slmt hari lahir! =D
alhamdulillah..da 18 akhirny..hehe..

nn said...

happy birthday farhana suzany :)

selendangjingga said...

iqbal

salam.
trime kseh byk2 ye!
btol3!
sumenye sme..
yg hidup tetap jge akan mati..
ble2 mse je..
mge kte sume dijauhkan dari perkare2 yg haram ni..

nwy,,
trime kseh lagi skali ye..
dan trime kaseh jge krane mendoakan..
huhu.
mge saudara jge begitu..
insyALLAH,,amin..

selendangjingga said...

>>nazierah

trime kseh byk2 ye..
2 la..
alhamdulillah..
huhu=)

>>kak naiema

kak naiema!
trime kseh ye!
hehe

fitrijohari007 said...

alhamdulillah...
moge dipanjangkan umur
dan sentiase diberikan kesempatan untuk menjadi insan yg lebih baik...

selendangjingga said...

insyALLAH..
amin..
saudara jge..
trime kseh ye..
=)

tulip putih said...

alamak adek!!!

tak perasan....iskh3...adeh2...
cmne ley x prasan ek..adoih

pe2 pon, happy belated birthday..
mge trus dlm lindungan Allah,insyaAllah..:)

teruskan mencari ilmu yer dik!..:))

faten said...

test..test..aha